Tuesday, May 4, 2010

Kwn or Scandal?????

indah mlm smlm.. sbb kuar ngan dier..
dier yg xtaw aku suke dier...
gler tol ar...
dier blanje mnm..
aku xnk mkn..
tgk muke dier aku kenyang jew..
muaahhaa..
jiwang tlebih le plak..
aku xnk gtaw ko aku suke ko...
malu doe..
ego kene tggi...
hahaha...
lgpown ko suke org laen an3..
aku selamber jew jwb..
law ko suke dier ko tggu le dier..
padahal lam aty...
jelez nk mampos...
hahaha...
law aku x dpt ko pown xpe ar...
jji ko nk kwn ngan aku smpy biler2...
aku suke tgk ko...
suke cara ko pkir...
pale otak ko mmg same cm pale otak aku...
hurrmmm.....
ko sggup jew dtg usj...
yg smmngnye jauh dri tmpt ko.....
semate2 nk lepak ngan aku jew...
mmg gler ar ko niey...
pape pown ko wat pasniey ak doakan ko bjaye..
aku suke jew kat ko tp xnk cpl pown ngan ko..
sbb aku da mls...
nk cpl2 niey....
da2 le ak merapuuu...
hahahah...
Thanx a lot 4 da last nitez..

0 comments: