Monday, April 26, 2010

KETAKUTAN MELANDA DIRIKU

sok test jpj.. aku da cuak da niey.. tkt le.. risaw pown de.. sume ckp wat cm biase jew... tp ak tkt giler2... coz aku nk sgt lulus2.. da mls le aku nk pk lg da pasal lesen niey.. sume mharap kat aku niey.. mak ayh aku lg ar.... da siap2 sound lg soh wat btol2.. adussss.. tension pale otak ku niey..... cmne ek.. kang aku goda2 org jpj tue sok len ar plak jadi..niey idea bos aku lerr niey kat opis... hahaha... tp ak x mgkin le wat mcm 2.. dose ooo... sok test kul 1.. mintax2 le sume nye menjadi.. n dpermudahkan semua... huhuhu.. mood ak kerisawan tahap pe da niey.. td time blaja cm okey jew.. tp risaw sok jew jadi laen.. tolonglah hambamu niey Ya Allah.. semoga aku berjaya mendapat lesen P sok..... Aku xnk kecewakan diri aku n yg penting mak ayh aku lerr..... Doakan anakmu niey bjaye wat yg tbaek yerr.. da2 le tue ak meluahkan perasaan kat ciniey.. Time to bed lerrr.. nitez... mcm le sok keje kan nk tido awl2.. poyo tol.. hahaha...

0 comments: